2012. november 3., szombat

Rukkolj, happolj, olvass!



A tv-ben éppen Valencia meccs megy… szóval, amíg a pasik butulnak, mi nők kulturálódjunk. Nem vagyok nagy könyvmoly, de szeretek olvasni, főleg egy két éve. Ha pontos akarnék lenni, talán azóta amióta nincs kötelező olvasmány és szabadon dönthetek arról, hogy mit, mikor miért olvasok. Nincs kedvenc íróm, és nem adok ki több ezret könyvekért, véletlenszerűen választok, és nem olvasok ki/el egy könyvet kétszer. Van könyvtári olvasójegyem, de inkább időtöltés számomra, mint kölcsönzés. Ennek kettő oka van. Első, hogy ha kölcsönzök, elfelejtem visszavinni és fizethetek, azért amit el sem olvastam. A második, hogy leginkább lakáskultúrás, barkácsolós, ezotériás könyveket bújok és ezekből elég annyi amennyit ott találok. A könyveket bármilyen fura is könyvesboltokban szerzem, az akciós pultról. Ami tetszik, azt megtartom, ami kevésbé azt továbbadom. A rukkola.hu-ra nyáron regisztráltam, szinte az indulást követően egyből rábukkantam. Egy online könyvcserélde, ahol előrukkolhatsz olyan könyvekkel, amiktől megválnál, cserébe te happolhatsz olyant, amit szívesen elolvasnál. Eddig egy könyvet passzoltam el, és kettőt szereztem, egy pedig folyamatban van. Ez az arány szerintem nem rossz:-1;+3 könyv. A postaköltséget az állja, aki a könyvet küldi, és nem az, aki happolta. Rukkolásért pontokat kapsz, és a pontokkal happolhatsz. Keresés nekem nem tetszik, eddig csak úgy volt sikerem, hogy konkrét könyvre kerestem rá. Első könyvem, amit sikeresen elhappoltam pont a születésnapomon érkezett meg. Nagy volt az öröm. Agatha Seymor: Női dolgok. Rövid, 1-2 oldalas storyzásokról szól a könyv. Nekem tetszett. Második könyvem Marry Higgins Clark: Halálos tánc. Ez jobban tetszett, közelebb is áll hozzám, mivel krimi (kicsi romantika is van benne), és könyvekben kimondottan a krimit szeretem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése