2012. november 8., csütörtök

Az én bakancslitám...



Sokat hallottam a Bakancslista című filmről, már nagyon kíváncsi voltam rá, bár nagyon nem erőltettem meg magam, annak érdekében, hogy megnézzem. Teljesen véletlenül akadtam rá pár hete, vagy hónapja nem tudom, az egyik tv csatornán. Megmondom őszintén nem tetszett, talán mert mást vártam.
Szeretem a horrorfilmeket, fura, de régebben jobban oda voltam értük, manapság inkább társaságban nézek horrorfilmet. Szeretem, a vígjátékokat, mert szeretek nevetni. Szeretem a romantikus filmeket, sorozatokat, drámákat. Több szempontból is. Szeretem ápolni a lelkemet, sírással regenerálni, és egy film ebben nagy segítség, másrészt szeretek a dolgok mögé nézni, figyelni az emberek öltözködését, hobbiját, lakását és inspirációt meríteni.
A Bakancslista egyetlen inspirációt nyújtott: egy saját bakancslista elkészítését. Vannak dolgok, amikre, vagy amiről az ember álmodik és ez így van rendjén. Nekem is van, neked is van. Ezeket most összeszedtem, leírtam és kiragasztottam az ágyam mellé. Leírtam mindent, ami eszembe jutott, a pihe-puha köntöstől egészen a több ezer kilométerre fekvő városig. Így pontosan tudom, mit akarok elérni az életben, mielőtt feldobnám a bakancsot.
(Ha szeretnél zenét hallgatni olvasás közben katt a képre!)

2 megjegyzés:

  1. Szia!Most tévedtem ide, elolvastam 2 posztot és egyből megtetszett a stílusod és feliratkoztam!
    A filmet láttam én is, bár saját listát nem írtam de azért fejben 1-2 dolgot már összeszedtem.
    Nem mellesleg aug. 27.-én születtem amikor a blog:D
    Nézz be hozzám ha van kedved, én nyereményjáték zajlik!
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy ide tévedtél. Annak, hogy elnyerte tetszésedet még jobban.
    Véletlenek pedig nincsenek...vagy?!:)
    Feltétlenül benézek hozzád. Remélem a későbbiekben is tetszik majd a blogom. Szép estét!:)))

    VálaszTörlés