2012. november 1., csütörtök

A kínai pirított csirke története



Utálom a reklámokat. Utálom a megszokott reklámokat. Utálom, hogy reklám hatására, még teli pocival is megéhezek. Sok utálom és reklám után a napokban elmentem és beszereztem egy kínai pirított csirke alapot, amit ma készítettem el. Az ilyen „zacsis cuccok” hátoldalán bár van recept én egy kicsit azért formáltam rajta (Thanks Mom).
 Íme, a recept:
- Kb. 40dkg csirkehúst (csirkemell) vékony csíkokra vágunk
- Egy serpenyőbe helyezzük, amibe annyi olajt teszünk, hogy ellepje a serpenyőt (3-4 evőkanál)
- Kb. 2dl vizet öntünk hozzá, hagyjuk főni
- Ízlés szerint ízesítjük: só, bors, vegeta
- Ha a húsi elfőtte a levét és aranysárgára pirult, akkor hozzáadunk apróra vágott sárgarépát, paprikát, kukoricát, vagy ami éppen van otthon.
- Kb. 5dl vízzel felengedjük, és hozzáadjuk a kínai pirított csirke alapot, jól elkeverjük, és kb. 5-10 percig pároljuk.
Jó étvágyat!



Ui.: Anyukám többször csinált már kínait hasonló módon, de Knorr alap nélkül, saját fűszerezéssel, és teljesen hasonló íze lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése