2012. november 15., csütörtök

Ez+az!



A szobát lassan átjárja a mandarinos illóolaj illata, az asztalsarkán ott hever az új szerzeménynek számító rénszarvasos bögre, benne pedig a gőzölgő tejes kávé kínálja fel magát, és én?! Én pedig sikeresen elhanyagoltam a blogomat. Ezt megpróbálom egy heti szösszenettel pótolni.
Szinte egy hete, hogy magával rántott és elvarázsolt egy tetszetős péntek egyszerűsége és teljessége. A családi shopping után egy fotókiállítás voltunk B.vel(szív). Bevallom még nem voltam fotókiállításon, nem voltam a Country helyén nyílt Magházkultúrkocsmában, és soha nem ettem még macaront. A kiállításon Nagy Jácint képeit néztük meg (akit én személy szerint B. által ismerek). Nagyon jó és elgondolkodtató képek voltak, számomra, mint laikus.  Nagyon tetszett a „körítés”. Őszi falevelek, fekete vászon, csipesszel felfüggesztett képek, hangulatos megvilágítás, bor és süti. A kiállítás címe: Szubjektív Objektív. Miközben bámészkodtam a nagy tömegben hirtelen összetalálkoztam a macaronhalommal. Isteni volt.
Szombaton körbe bringáztam a várost, ruhák helyett madáreledel, illóolaj, spatula és egyéb hasznos dolog került a zacsiba. Délután kellemes együttlét, este/éjszaka csajos kiruccanás görög istennel, repülőszarvassal és könnyed pezsgővel.
Vasárnap egész napos pihenés finom gesztenyepürével. A hétfő meglehetősen hétfőre sikeredett. Nagyon jól aludtam, de egész nap ideges voltam, türelmetlen, kiabáltam, mint valami… mindegy. Ha úgy vesszük csak egy tészta bánta. De laza morci után újra felfegyverkeztem a fahéjas csiga hozzávalóival és tádám. Sikerült megnyugodnom (tapsvihar). 
Kedd, most is nevetek, ha az éjszakára gondolok. Miután mindent megtettem az emberi forma elérésében Zalaegerszegre kocsikáztunk gólyabálozni. Volt pálinkásmetaxa, bor… sok bor, pezsgő, whisky, sangria… VÉGE. Rég buliztam és éreztem magam ennyire jól. Még a cipellőim sem bírták tempót és alamuszi módon levánszorogtam a lábamról.
A napokban pihentem, holnaptól pedig boldogság hormont tunkolok az emberekbe. Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése