2012. november 27., kedd

Helyzetjelentés



Fehér köntösbe burkolózva, forró kakaót szürcsölve pötyögök a gépen. Alig pár órája értem haza Budapestről. Imádom. Főleg este, amikor fényárban úszik. Bár most nem nézelődtem, nem vásároltam és nem buliztam. A napot a Lurdy házban töltöttem egy tréningen. Köd reggel köd este, és ez a szürkeség teljesen elnyomott, szinte csak ásításból állt az egész utazás. Tréning az én részemről arról szólt, hogy megértsem azt, ami nem érdekel, tehát bőszen jegyzeteltem. Így indult a hetem. Múlt héten voltam vizsgálaton, úgy néz ki elég csak 3 hónap múlva visszanéznem. Remélem. Majd dolgoztam hol 10 órát hol 12 órát. Pénteken a karácsonyi díszekbe öltöztettet főtéren forralt boroztunk, szombaton szarvast reptettünk, vasárnap pedig összehoztunk egy remek estét. Röviden ennyi most pedig irány az ágy és egy kiadós alvás. Szép álmokat.

2 megjegyzés:

  1. Én is oda vagyok Budapestért, akkor is ha csak ritkán jutok el, és bár nem jártam be az egész várost, amikor arra jártam , nagy hatással volt rám. :D
    Tervezek újra ellátogatni, már borzalmasan várom. Amit a leginkább szeretek, az a sétáló utca, az a sok szép üzlet, teljesen magával ragad :X

    VálaszTörlés
  2. Igen én is így vagyok vele:)
    Én is tervezem, hogy még idén a karácsonyi szezonban ellátogatok jó lenne ha összejönne.

    VálaszTörlés