2012. november 7., szerda

Kókuszos tejberizshab!



Ősz, szombat és ébredés egy olyan ember mellett, akit mindennél jobban szeretek. Ő pedig nagyon szereti a süni sütit. Szeretet odavisszasága miatt, gondoltam ideális ez a nap a süni süti elkészítésére. Miközben a receptet kerestem, előbukkant egy desszert recept, amit nem rég választottam ki, ugyanis elég nehezen kerüli el az ember figyelmét. Főleg egy olyan emberét, aki imádja a kókuszt. Végül süni sütés helyett kókuszos tejberizst készítettem, sünik pedig megmaradtak a Páromnak. Süni recept majd máskor, most jöjjön a kókuszos tejberizs:
Fél liter tejet, 125 g megmosott rizst, és 50g Xukort (nyírfacukor, én hagyományos kristálycukrot használtam) egy lábasba öntjük, és közepes lángon főzzük.
10 perc múlva hozzáadunk 50 g kókuszreszeléket.
Majd addig főzzük, míg jó puha nem lesz a rizs.
Ha kész, félretesszük, és megvárjuk, míg kihűl. Ha kihűlt, felverjük a 3-4 dl tejszínt, a tejberizshez keverjük
Végül kelyhekbe tesszük, felénél étcsokival meglocsoljuk.
Tálalásig hűtőben tesszük, tetejét kakaóporral szórjuk meg. (én süniről maradt tortadarát is tettem rá)
Ui.: Isteni! 
 (Ha a képre kattintasz megtalálod az eredeti receptet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése