2012. november 1., csütörtök

Átalakulás




Hello Mindenki!
Az elmúlt napokban az oldal szünetelt. Okkal. Mielőtt létrehoztam a blogot folyamatosan cikáztak a fejemben a gondolatok, leginkább, amikor buszoztam, szerettem/szeretek utazás közben merengeni… bármiről. Úgy éreztem a legegyszerűbb, ha le/kiírom. Ez miatt kezdtem el blogolni, de az első bejegyzés után valami óriási kanyar jött és teljesen más bejegyzések születtek, mint ami miatt ténylegesen elkezdtem. A viszonylag sok időmnek és érdeklődésemnek köszönhetően jobban belemerültem több dologba is. Például az otthon elkészíthető szépségápolási praktikákba, vagy az egyszerű ételek elkészítésébe. És ezek a témák lettek meghatározóak a bejegyzéseimben. Tetszett, és örültem, hogy másokkal is megoszthatom. És egyre lelkesebb lettem, amikor jöttek a pozitív visszajelzések, amik nagyon boldoggá tettek. De volt valamiféle hiányérzetem, és ez főleg akkor jött elő, amikor utaztam. Szükség volt szünetre, hogy kicsit át tudjam alakítani az oldalt. Megpróbáltam ötvözni a blog előtti és közbeni elképzeléseket. Cseréltem fejlécet, színeket, blog nevet, rendszereztem a bejegyzés címkéket. Úgy érezem sikerült megtalálnom a harmóniát. Tipikus mérleg. Keresem az egyensúlyt mindig, mindenhol, mindenben.
Vélemény, kérdés, vagy bármi, ami szeretnél megosztani, üzenni írj a következő címre: szonja91@citromail.hu
Illetve megtalálsz facebookon is: http://www.facebook.com/Szonja91
Kellemes időtöltést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése