2012. november 2., péntek

BarkácsPéntek



Múlt héten őszi vagy valami hasonló féle nagytakarítást végeztem. Megjegyzem kissé furcsa módon, még szerencse, hogy egyedül voltam itthon, különben… na mind1. Lemostam, átrendeztem, szöget ütöttem ésatöbbiésatöbbi. Mivel az íróasztalomon szinte csak egy tejeskávényi hely maradt és az íróasztalom felett lévő parafatábla is megtelt emlékekkel,  nem volt hova ragasztanom a cetliket, így hirtelen nagy szükségét éreztem egy mini parafatábla beszerzésének. Nem jött össze, pont nem jött velem szembe egy sem. Fura. Szükség nagyúr, szóval minden barkács képességemet összekapartam és neki láttam. Tehát:
- Kivágtam egy szívecske formát kartonpapírból
- Beborítottam szép, színes selyempapírral
- Előkerestem a parafadugókat, majd késsel ( :)) szétvagdostam őket
- Ragasztó segítségével körbe ragasztottam a parafákkal a szív szélét (úgy terveztem az egész szívet parafával borítom, de meggondoltam magam, mert szerintem nem lett volna szép, és annyi helyre amúgy sem lett volna szükségem, nem utolsó sorban pedig semmi kedvem nem volt további parafákat vagdosni)
- Középre cetli tömböt ragasztottam, amiből tépegethetek.
Ui.: Büszkefej*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése