2012. december 2., vasárnap

Hello December



A héten kicsit megkavarodtam, így nálam csütörtökön volt december elseje. Mindegy, ez nem változtat azon, hogy a rénszarvasos leggingsem még mindig nem érkezett meg (tudtam, hogy sokat kell várni, na de akkor is).  Pár hete regisztráltam Vaterára. Előtte se volt a kedvencem és regizés után sem lett. De mégis van egy-két dolog, ami emlékeztet, hogy regisztrálva vagyok. Az egyik, hogy folyamatosan jönnek az emailek a különböző reklámokkal és aukciókról, a másik a rénszarvasos leggings. Ez van. És amíg nem érkezik meg a leggings, addig be kell érnem a virtuális gardróbon cukiságaival:

2 megjegyzés:

  1. Én is oda vagyok a rénszarvasos kis pulcsikért. :X A képen találhatók összes darabját szívesen elfogadnám.

    VálaszTörlés
  2. Hát én is, napokban megjött a leggingsem:)

    VálaszTörlés