2012. december 25., kedd

Szenteste



Imádom a karácsonyt és ez idén sem változott, bár a hó továbbra is nagyon hiányzik.
Karácsony a szeretet és az ajándékozás ünnepe.  Szeretek ajándékozni, jól esik. És szeretek is ajándékot vásárolni, főleg ha találok valami nagyon jót, aminek tudom, hogy az illető nagyon fog örülni, és már alig várom, hogy lássam az arcát, amikor kibontja.
Idén elég korán elkezdtem gondolkozni, hogy kinek mit, de így is volt, akit az utolsó pillanatra hagytam, mert egyszerűen felül múlta a kreativitásomat. De feladat úgy érzem teljesítve lett. Legjobb barátosnőmnek már hónapokkal ezelőtt kinéztem és megvettem az ajándékot, így egyszerre kiélheti majd a hobbiját és szingliségét is. Remélem a napokban majd lesz időnk karácsonyozni. Többi szuper barátnőmet is megleptem egy-egy cukisággal, ők már karácsony előtt megkapták, bár volt, aki nem vett részt az eseményen, ők amjd később kapják meg. Családom szenteste kapta meg. Imádom az ő arcukat is. Mamám valami keserűt, apukám valami édeset, anyukám valami illatosat kapott. Mert megérdemlik. Jézuska úgy gondolta, hogy én is nagyon jó kislány voltam, mert csudajó ajándékokat kaptam a szüleimtől és nagymamámtól is. Igaz, amit már decemberben kapok, az mind megy a fa alá, de volt azért meglepetés is, amit ma este ki is próbálok, már alig várom. Tegnap is várt egy meglepetés egyenesen Keszthelyről. Péntektől Szombathelyen voltam és csak vasárnap értem haza, hazafelé eszébe jutott anyukámnak, hogy vár otthon egy csomag, de már nem emlékszik, hogy kitől és honnan. Nagyon izgatott lettem. Rukkarácsonyos megmozdulásnak köszönhetően, a virtuális kalapból az én nevemet is kihúzták, így én is kaptam ajándékba egy könyvet, és 3 könyvjelzőt, amit az anyuka és 2 gyerkőce készített, a könyvet pedig apuka happolta anno, mint az a levélből kiderült.  Aranyosak, nagyon jól esett, bekerült a fa alá. Nem régiben az SZTV is megajándékozott egy könyvcsomaggal, amit úgy nyertem, nagyon jók, szintén bekerültek a fa alá.
Ajándékok ide vagy oda nekem a kedvencem a karácsonyfa. Az élő karácsonyfa. Egyszerűen imádom a fenyőillatot, és azt, ahogy be tud költözni a szobába. Karácsonyfától lesz igazán otthon az otthon.
Az előző bejegyzésben írtam, hogy adományoztam egy picurkát, volt még valami, amit az idei karácsonyra úgymond megfogadtam. Van egy néni, minden eseményen ott van, legyen az húsvét, karácsony, vagy szüret, mindig látom. Nagyon kedves, picurka, ráncos öreg néni. Mindig áll a dobozkájával és árul. Megfogadtam, hogy idén vásárolni fogok tőle. így is lett, egy szép, kötött angyalkát választottam.
Így szenteste, amikor a Jézuska mindenkihez betér, volt egy kedves jelenetem. Épp a konyhában szorgoskodtunk anyuval, amikor láttuk, hogy a szomszéd gyerkőcök, akik még ovisok, éppen arról a bizonyos sétáról térnek haza, ahova addig járnak a gyerekek, amíg hisznek… Egyszer csak elkezdtek futni, amikor meglátták a karácsonyfa fényeit, a kulcsot alig tudták elmozdítani, de annyira igyekeztek és annyira örültek. Nagyon megható látvány volt.
Szóval karácsony megérkezett és én élvezem, most pedig megyek aludni, viszem az új párnámat és takarómat is! Mindenkinek Boldog Karácsonyt!
Ui.: Megérkezett a rénszarvasos leggingsem!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése