2012. december 25., kedd

Karácsonyi outfit



Rendszeresen nézem a maileket, és miközben a belépés gombra kattintanék akarva-akaratlanul is feltűnnek a különböző „reklámok”. Az utóbbi időben elég gyakran szerepeltek a következők: „így sminkelj az ünnepekre”,”25 ünnepi ruha”,”14 ruha karácsonyra”.
Mi valahogy soha nem készültünk tudatosan arra, hogy mit viseljünk karácsonykor. Persze előfordult, hogy ha találtam egy csillagmintás felsőt, amin éppen csillagok voltak, vagy aranyszínű volt akkor egyből arra gondoltam, hogy jól mutatna karácsonykor. 
24.-kén délelőtt összeragasztjuk a maradék linzert, előkészítjük vacsorára a menüt, ebédelünk, az utolsó porszemeket is eltüntetjük, szaloncukrot kötözünk, majd kicsi smink, egy másik ruha, behozzuk a fát, felöltöztetjük, Jézuska elrejti az ajándékokat, mi azokat szétcincáljuk, közben fogy a bor, a likőr, végül megvacsorázunk és teszünk egy sétát. 
Én idén szürke harisnyát viseltem fekete szoknyával, fekete felsővel, amit egy aranyszínű boleróval, egy nyaklánccal és egy barna övvel dobtam fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése