2012. december 25., kedd

Ékszertartó



Manapság egyre jobban érdekelnek a barkácsolós posztok, műsorok, könyvek… stb.. Az ékszereimnek meg egyre kevesebb hely jut, ha akad egy kevéske, akkor is egymásba gabalyodnak, amin persze egy cseppet sem lepődök meg, mert én is beléjük habarodtam, amikor megláttam őket. A gyűrű problémám már hónapokkal ezelőtt megoldódott, egy részt nincs sok, másrészről a barátomtól kaptam egy csudijó ékszertartót, és ezen tárolom a gyűrűket. Maradnak a nyakláncok és a karkötők, na meg persze a fülbevalók. Egy ideje már gyűjtöm a parafa dugókat, nem rég pedig egy vékony fa táblára akadtam, így a következőt ötlöttem ki. A fatáblát bevontam selyempapírszerű papírral, a parafa dugókat ketté vágtam, és felragasztottam a táblára majd ráaggattam a nyakláncokat. Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése