2013. január 26., szombat

Pomponos könyvjelző



Pár hónapja már nyomon követem a Hogyan legyek jó nő? videókat. A műsorvezető Takács Nóra, aki videóin keresztül látja el a nőket jó tanácsokkal, legyen szó szépségápolásról, barkácsolásról vagy akár önvédelemről. Megtalálhatjátok a life.hu-n, illetve a Tv2 Mokkájában is január 28-tól (újra).
Már régebben írtam arról, hogy rukkarácsonynak köszönhetően engem is megajándékoztak egy könyvvel illetve könyvjelzőkkel. Természetesen én is ajándékoztam és szintén könyvjelzőt készítettem a könyv mellé. A tippet pedig Nóri egyik videójában láttam.
Íme:
Amire szükséged lesz:
- fonalak
- olló
Elkészítés:
-   megfogjuk a fonalat és feltekerjük 3 ujjunkra, ha már eleget tekertük, óvatosan levesszük

-   ha kész vágunk egy másik fonalat és átkötjük, ha hosszabb fonallal kötjük, az jó lesz a hosszú szárnak, amit tulajdonképpen könyvbe teszünk, és akkor nem kell utólag rákötnünk

-   végül az olló segítségével szétvágjuk a hurkokat, fontos hogy figyeljünk a szálirányra

A Hogyan legyek jó nő videót az alábbi linkre kattintva megnézhetitek: http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/hogyan-legyek-jo-nopomponos-konyvjelzo-barkacs-diy-fonal-QJ6lML5pyvmIudnH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése