2013. január 23., szerda

Letesztelve:Avon Care Intenzíven Hidratáló Ajakbalzsam Méhpempővel


  Avon Care Intenzíven Hidratáló Ajakbalzsam Méhpempővel
Ár: Jelenlegi katalógusban - 2013/2.- 399ft (Én 299 Ft-ért rendeltem)
Kiszerelés: 10ml
Leírás: Méhpempőt, mandulaolajat és shea vajat tartalmazó, SPF 15-ös fényvédőt tartalmazó ajakápoló. Könnyű használni. Allergológiailag és bőrgyógyászatilag tesztelt.
Vélemény: Az előző katalógusból rendeltem, mivel a régi ajakápolóm már a végét járta, és ez pont akciós volt. Tehát csak pár hete használom, de úgy gondoltam mégis megosztom Veletek a véleményemet!
Elég száraz a bőröm, ilyenkor télen főleg, szóval fontos a megfelelő ápolás, az ajkaimnak is.
Amikor megjön egy-egy Avon rendelésem úgy csapok le a dobozra, mint egy éhes oroszlán a hiénákra, vagy valami ilyesmi. Szóval egyből kipróbáltam az ajakbalzsamot is. Mielőtt megrendeltem volna, kicsit zavart, hogy tubusos, de így utólag belegondolva, most hogy már használom, teljesen lényegtelen számomra. 10ml-s kiszerelésben kapható, és 1-1 használatnál nagyon kevés is elég belőle, mégis hosszasan hidratál, ezt bizonyítja, amikor órákat voltam kint és mégsem volt repedezett a szám, bent nem használom, maximum lefekvés előtt. Színe átlátszó, így az ajkakat nem színezi, csupán szép fényt ad neki. Negatívot meglepő, de nem tudnék róla írni, jelenleg az egyik kedvenc Avon termékem. Úgy gondolom kiállta a próbát és maradok továbbra is ennél az ajakbalzsamnál.

Ti milyen ajakbalzsamot használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése