2013. január 25., péntek

Mozgás a négy fal között!



Testnevelés kontra ének. Nehéz lenne eldöntenem, hogy melyiket, utáltam jobban. Az első helyen egyértelműen a matematika áll. De most maradjunk a tesi óráknál. Számomra erőltetett unszolást, véget nem érő perceket jelentett. Ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Talán vívhattam volna hosszas harcot a felmentésekért, de mivel súlyos labdafélelmem van (talán akkor alakulhatott ki, amikor általános iskolában 2 percen belül 2 labdát kaptam az arcomba), szóval nem hiszem, hogy egy padon megfélemlítve ülni jobb megoldás lett volna.
175 cm magas 55 kilós nő vagyok. Nem a mozgással van bajom. A mozgás jó, addig, amíg nem verseny, és nem kényszer, ezeket meghagyom másnak. Tavaly megszerettem a futást, és rendszeresen futottam heti 3-szor (saját akaratomból), kipróbáltam a pilatest, jelenleg a szobában tornázok.  
A múlt héten, a rossz idő miatt döntöttem úgy, hogy bent tornázok és keresek valami segítséget a youtubon. Egy nagyon jó Rubint Rékás videót találtam, amit, lent a linkre kattintva ti is kipróbálhattok. A videó 2009-es de szerintem ez nem is fontos. Én hétfőre, szerdára, és péntekre ütemeztem be magamnak az edzéseket. Első nap 20 perc popsi és csípő, majd szerdán jött a 20 perc hasizom, a pénteket pedig 40 perc egész testes átmozgatással zártam. Hát így elsőre nekem elég kemény volt, még bele kell jönnöm, mindenesetre még nagyon lelkes vagyok és a héten izomlázam sem volt. Egyébként szerintem a legjobb dolog ebben a videóban, hogy részekre van bontva, szerepel benne egy 20 perces comberősítés is, de én azt kihagytam.
 Kép: www.rubintreka.hu

Ui.: Ti mozogtok rendszeresen?

2 megjegyzés:

  1. Hát a te paramétereiddel én inkább tömeget növelnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem is a fogyás a célom! De az állóképességemen sokat javít és ki is kapcsol!:)

      Törlés