2013. március 27., szerda

Teszt: Avon Senses lagoon testradír



AVON
Senses lagoon testradír

Ár: 499ft (Én anno kb. 300 ftért rendeltem akciósan)
Kiszerelés: 200ml
Kb. féléve kezdtem el foglalkozni testem tudatos ápolásával, pl. nem sminkben fekszek le, de még így is akad hiányosság.
A tudatossághoz hozzá tartozik immáron a radírozás is, nem csak az arcomon, hanem a testemen. Radírozásnak igenis fontos szerepe van, hisz az elhalt hámréteget így tudjuk eltávolítani.
Anno már beszereztem egy tusolóradírt, illatára már nem emlékszek. Nem is használom, még megvan majd valamikor jó lesz.
Az Avon senses lagoon testradírra kb. 2-3 hónapja akadtam rá, jó áron volt ezért rendeltem meg.
Amikor megjön egy-egy avon rendelésem úgy csapok le a dobozra, mint egy éhes oroszlán a hiénákra, vagy valami ilyesmi.
Nos amint felpattintottam a tetejét megcsapott az illata. Egyszerűen friss és jó, szerintem nyáron még jobb, még üdítőbb még vidámabb. A hosszas szaglászás után alig vártam, hogy kipróbálhassam, bár sok reményt nem fűztem hozzá, abba a tudatba voltam laikusként, hogy tuti nem használ. De így, hogy már tutira tudtam, hogy az illata csodás, el is feledkeztem, hogy mire is szolgál valójában. Kipróbáltam. És láss csodát bevált. Bár a radírozó szemcséket mennyiségét lehetne növelni, de nem vészes. A bőröm érezhetően más lett utána. Puha, friss, jó illatú, nem szárít, és nem irritál. Én hetente egyszer használom a jövőben is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése