2013. március 9., szombat

Itt a tavasz!



Az asztalomon piros-sárga színben tündöklő tulipán csokor, az ablakomba az aloe verák és kaktuszok színes kaspókba költöztek, a kedvem jobb, a nappalok hosszabbak, azt hiszem megérkezett a tavasz./Előrejelzések szerint még nem végleg, sajnos./ Ez az első bejegyzésem így tavasszal, úgy hogy egy kis beszámolóval indítanék.
Múlt héten színházba voltam, a Félkegyelmű című előadást néztük meg barátommal és anyukájával. Nekem csütörtök este az a 240 perc elég megterhelő volt, koncentrációmat és lelkességemet ez nagyban befolyásolta. De egyébként a vártnál sokkal jobb előadás volt. A produkció nem mellesleg bekerült a XIII.POSzT versenyprogramjába. Jövő héten pedig a Mesterdetektívet nézzük meg, már várom.
Jó idő hatására Dórival egyből kimentünk futni, így az idei év első futása is megvolt. Már mindketten vártuk. Jövő héttől egy kialakított edzésterv szerint szeretnénk futni, ezt jövő héten veletek is megosztom.
A héten voltam zsibin is, pontosan kettőn. Vasárnap apuval benéztünk a szombathelyi zsibire, ahol csak egy teás kancsót vettem, teljesen új, egy időben, boltban is nézegettem már, de elég drága volt, itt 300ftért sikerült beszereznem. Ma viszont Oberwartban voltunk, sok ember, sok árus, sok hasznos, és kevésbé hasznos portékákkal. Én leginkább kaspókat vettem, hogy feldobjam kicsit a morcos kaktuszokat, de aztán nem hagyhattam ott a bringás kacsát sem, vagy a cuki bocis poháralátéteket, ha jól emlékszek 20 centért, ezen kívül vettem egy tálcát illetve egy felsőt is, de persze nem hagyhattam ki a barátomat sem, így ő is kapott tőlem egy kis vicces „használati tárgyat”.Haza fele út egyébként nem volt valami szerencsés. Éppen az elkerülőn kocsikáztunk, amikor csak azt láttuk, hogy egy kamion egyre csak közeledik, aki ellőtte mellettünk haladt a másik sávban, majd index nélkül behajt elénk. Nem sokon múlt, hogy leszorítson minket, talán pont apu lélekjelenlétén. Valószínűleg nem vett észre minket. Kb. 20 perc sem telt el, erre az előttünk álló belénk és kocc. De nem keletkezett semmi kár.
A héten remélhetőleg befejezem a Mount Vernon szerelmesei című könyvet is, úgy érzem eleget tudtam meg Georg Washington magánéletéről és elkezdhetek egy teljesen más jellegű könyvet.
Tegnap apu nőnap alkalmából elvitt minket pizzázni, este pedig a barátnőimmel ünnepeltük a nőnapot. Ui.: Utólag is Boldog Nőnapot Minden Nőnek!
Remélem nektek is jól indult a tavasz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése