2013. március 13., szerda

Tápláló hajpakolás



Pár hete, amikor a fodrászomnál vártam, hogy behuppanhassak a székbe, és megszabaduljak a roncsolódott hajvégeimtől, egy magazint lapozgattam, amiben egy remek hajpakolást találtam. Azóta felváltva használom a kallos hajpakolással.
Hozzávalók:
-1tk méz
-1 aloe vera levelének zseléje
-1tk ricinusolaj(gyógyszertárban kapható)
Elkészítés:
Az aloe vera leveléből kikanalazzuk az átlátszó zselét. Én ollóval vágtam fel a levelet és kanállal piszkáltam ki a zselét. Ha lehet egy évnél „öregebb” aloe verát használjatok, mert ha jól tudom, ennyi idő szükséges, hogy igazán használjon. Majd keverjétek hozzá a mézet és a ricinus olajat, majd tegyétek mikroba pár mp-re, így megkönnyítjük a hatóanyagok bejutását a fejbőrbe. A pakolást min. 30percig hagyjuk fent, ha tehetjük, akár egész éjszaka maradhat. Fejetekre tekerjetek törülközőt, vagy turbánt. Kimosni nem könnyű, ajánlott kétszer megmosni. Leginkább akkor hatásos, ha minden második hajmosás előtt alkalmazzuk.
Hatása: Fejbőrünk és hajszálaink erősödnek, puha és fényesebb hajkoronánk lesz, illetve serkenti a hajszálak növekedését.

Kép:weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése