2013. február 13., szerda

Dóra Avon Advance Techniques Daily Shine szettet tesztelt




Pár hete megkértem pár barátnőmet, hogy véleményezzék egy általuk kiválasztott és használt terméket.
Már sok jót hallottam az Avon hajvégápoló szérumról, így kíváncsian vártam egy közeli ismerősöm véleményét. Elsőként jöjjön Dóra tesztje, aki az Avon Advance Techniques Daily Shine szettjét mutatja be.
Termék neve: Advance Techniques daily shine(Shampoo, Quick Touch Leave in Conditioner, Dry Ends Serum )
Ár: 1450 Ft-ért vásároltam
Kiszerelés: 250 ml, 250 ml, 30 ml
Miért kezdtem el használni? Olyan sampont, balzsamot és hajápolót kerestem, amitől nem szálkásodik el a hajam, fényes lesz és könnyen kezelhető. Szerencsémre megtaláltam a szettben mind a 3 terméket.
1 hónapja használom.
A hajam selymesebb, fényesebb, könnyebben kezelhető lett. Jó dolog, hogy a hajvég ápolót nem kell lemosni a hajról, így bármikor használni tudom. A hátránya talán az, hogy kicsit zsírosnak tűnik tőle a hajvég. A sampontól egyáltalán nem száll a hajam, mint bármelyik más sampontól. Ettől a sampontól fényesebb lesz a festett hajam, mintha a hajfestékhez tartozó fényt adó balzsamot használnám.
Továbbra is használni fogom.
Pontozás/Max. pontszám 5/: 4

Próbáltátok már ezeket a termékeket? Hogy vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése