2012. október 21., vasárnap

Kamillás gőzölés



Ezen a héten nem voltam 100%-os, féltem, hogy beteg leszek. De hál’ istennek elkerült. Hétvégén nem kísérleteztem, hanem gőzöltem! És, hogy ez miért jó? A gőzölés serkenti a keringést, tágítja a pórusokat, ezáltal tisztítja a bőr mélyebb rétegeit. Én kamillát választottam a gőzöléshez. Normál típusra a legalkalmasabb.
Nos, akkor gőzölés step by step:
            Gőzölés előtt tisztítsuk meg arcunkat.
            Tegyük a gyógynövényeket egy tálba, és forrázzuk le kb. 2 liter vízzel.
            Tartsuk az arcunkat a tál fölé, használjunk törülközőt, hogy a gőz ne tudjon megszökni.
            Az, hogy meddig élvezzük a forró, aromás gőzt a tűrőképességünktől függ
            Végezetül langyos vízzel öblítsük le arcunkat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése