2012. október 15., hétfő

Heti szösszenet!



Igazán boldog, teljes hetem volt. Hét elején új emberekkel ismerkedhettem meg, aminek nagyon örülök. Jobb tréninget elképzelni sem tudtam volna. 5 nap 7 különböző egyéniség, 7 különböző történet, 7 különböző élet, de egy cél. 2 nap telt el az utolsó találkozás óta, de máris hiányzik a csapat. Az őszinte beszélgetések, az élettapasztalatok, vidám feladatok, vicces helyzetek, az adok – kapok dolog. Az egyetlen, ami nem hiányzik az a korán kelés. Későn fekvő, későn kelő vagyok. Utólag persze mindig örülök, hogy nem alvással töltöttem a délelőttöt, hanem valami hasznossal, vagy éppen kevésbé hasznossal. Tréning mellett 2 dologba is belevágtam. Egyelőre semmi konkrét, ezekről majd később. Ha választanom kellene, akkor a héten a legörömtelibb napom a csütörtök volt, egyszerűen minden összejött. Nap vége felé még sorsjegyen is nyertem, bár eléggé lelombozott a lottózóban dolgozó hölgy arckifejése, neki valószínűleg ez a csütörtök élete legunalmasabb és legrosszabb napja volt. Nem tudom a látszat mennyire csalt, mindesetre elég elkeserítő volt. Péntektől eléggé pörgős lett a hetem. Szokásos tréning után végre megkaptam a rukkolás könyvemet. Persze három a magyar igazság, jelen esetben nem volt szükség ráadásra. Utána bevásárlás. Gyors vacsora, majd a sötét pince pici zugában régi cimborámmal futottam össze. Letöröltem, és fél perc múlva már együtt csapattuk egészen a vasútállomásig. Én és a bringám. Nap végére pedig beszélgetős csajos este. Szombatot 12 óra munkával indítottam, mert Vénusz az étel lelke. Másnak az ételét aranyozza be, nekem a napomat. Na, ez túlzás volt. Munka után gyorsan hazatekertem, rekordidő alatt a bicaj máris a pincében. Következő percben már vacsorázok, harmadikban fürdök, negyedikben készülök, ötödikben már boldog szülinapot kívánok. Még hogy a lányok sokat készülődnek… ugyan. Vasárnap a pihenésé és szülinapos apukámé. És máris elkezdődött egy újabb hét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése