2012. szeptember 30., vasárnap

Viszlát szeptember! Jövőre találkozunk!



Nehéz kezdet, boldog befejezés. Röviden, tömören ez jellemezte a szeptembert az én kis életemben. Másfélhetes kórházasdi, majd több hetes kényszerpihenő után végre visszarázódtam a civilizációba, persze a hétfői kontroll ezen a héten sem maradt el. Változás nem volt, így -1öv veszteséggel, de boldogan elindultam a városba. Mindig is szeretettem vásárolni, de ezen a napon még boldogabban vásároltam, mert tudtam, hogy ezek a szerzemények különlegesebbek, mivel ezeket szülinapomra vásárolom. Próbáltam hasznos, pénztárcabarát, szükséges dolgokat választani. 1-2óra elteltével elégedetten, táskákkal teli kézzel indultam a buszra. Mondanom sem kell szüleim szemében nem éppen ezek a dolgok jelentik a „hasznos cuccokat”, de miután minden egyes „cuccot” végig elemeztem, szerintem megértették.
Kedden hosszú kihagyás után végre találkozhattam Szerelmemmel, akivel egy szuper, szerelmetes délutánt töltöttünk együtt. Szerelem már sokadik látásra…még mindig, 2 és fél év után is…örökké.
És elérkezett a szülinapos szerda! Imádtam az egész napot. Napkeltétől napnyugtáig! Imádtam a többszöri susmusos ébresztést, a csengő hangját, sőt még a postásautó dudáját is, kivételesen (egyébként nem bírom a postást). Postástütü elhozta a rukkola.hu-n elhappolt könyvemet, amelyben kis cetli volt, így még jobban örültem. Rengeteg facebook köszöntést kaptam. Ünneplést már délután elkezdtem, amikor elkísértem egyik legjobb barátnőmet vásárolni, majd elmentünk moziba. Remekül éreztem magam, jó volt a film és a társaság is. Elköszöntem, és már rohantam is tovább a barátomhoz, aki rövid időre kizárt a szobából. Bizonyára megérdemeltem, mert jó voltam, hisz az ajándékomat készítette elő a szokásos módon: legnagyobb romantikával és kedvességgel. Imádom! Lassan megtelt a kis vödröcském pezsgővel és energiaitallal. Remek párosítás. Ünneplés még mindig nem ér véget. Irány a város. A városban a barátnőim köszöntöttek fel. Őket is imádom! Pár kancsó fröccs és tequila után a hangulat garantált volt. Rég nevettem ennyit! Az ünneplés pedig Hangover partin ért véget!
21 évesen, már tényleg érett nőként színházba mentem a kedves párommal. Játék a kastélyban című előadást néztük meg. Nekem tetszett, szórakoztató volt és az egyik kedvenc színészem is játszott benne.
Pénteki napom a pihenésé volt.
Szombaton ismét szülinaposnak éreztem magam, ugyanis szüleimtől és nagymamámtól akkor kaptam meg a fincsi tortámat és akkor kívántam a következő egy évre. De ez titok. Estére pedig duplarandit szerveztünk barátainkkal Kőszegen, ahol éppen szüret volt. Nagyon jó este volt. Imádom Kőszeget és az őszt is külön-külön, hát még együtt. Jókat sétáltunk, ettünk finom pizzát, és az ősz első forraltborán is túlestünk. Nyámi.
Mai nap a pihenésé volt. Jó éjt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése