2012. szeptember 30., vasárnap

Ricinusolaj=hajnövesztő!



Rákaptam a masszás és wellness dolgokra, és arra, hogy ezt otthon teremtsem meg. Hosszasan böngésztem a blogokat, néztem videókat és csak úgy sziporkáztak a jobbnál jobb ötletek, praktikák. Alig várom már, hogy leteszteljem őket. És mikor máskor, mint hétvégén. Az ember leginkább hétvégén ér rá és akkor van a legnagyobb szüksége a feltöltődésre. Így szeptember utolsó hétvégéjén én is nekiláttam. És ha minden jól megy, talán majd minden hétvégén sikerül valami új praktikával előrukkolnom és azt be is mutatni.
Bevallom őszintén soha nem hallottam még a ricinusolajról. De most már igen! Péntek éjjel törülközőbe csavart hajjal hajtottam fejemet a párnára és aludtam el, miközben az olaj kifejtette jótékony hatását. Gyógyszertárban kapható, eredetileg székrekedés ellen szolgál. Én a gyakorlatban hajnövesztésre fogom használni! Az ára megfizethető, mivel úgy mérik ki, tehát te határozod meg, hogy mennyit kérsz.
Kicsit félve léptem be a gyógyszertárba, de szerencsém volt. Miután kissé gyerekes módon előadtam, hogy nem arra kell, amire ténylegesen való a gyógyszertáros néni egyből tudta, hogy miért van rá szükségem. Készségesen elmondta az árát, majd miután az nem verte az eget kértem 1dl-t próba gyanánt.
Következő módon használtam:
-          Újbegyeim segítségével a mikróban felmelegített, kissé sűrű olajat (legközelebb öntök hozzá pl.: tojássárgáját vagy mézet) felvittem a hajamra, és próbáltam jól eloszlatni, leginkább a hajtöveken és a hajvégeken (hajszárítóval érdemes kicsit rászárítani)
-          Miután végeztem, fóliával körbetekertem és a biztonság kedvéért törülközőt is csavartam a hajamra
-          Minimum 1 órára érdemes rajta hagyni, én 1éjszakára hagytam (a hatás kedvéért)
-          Reggel kétszer is alaposan megmostam
-          Hetente általában kétszer mosok hajat, ha minden igaz minden másodiknál fogom használni, kb. 2hónapon keresztül

 

2 megjegyzés:

  1. Én is pont ugyan így használom :D olcsó csodaszer mindenesetre.
    Jó a blogod, ügyes vagy ! :)
    Ha van kedves látogass be te is hozzám :http://kence-fice.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)
    Hajamra azóta is vigyázok és használom az olajat. Minden használat után érze, hogy puha és talán hosszabb is:D
    Mindenképp benézek majd:)

    VálaszTörlés