2012. szeptember 16., vasárnap

Fashion is not a luxury!



Gyermekkoromban nem szerettem a turkálókat. Ha véletlenül betévedtem a szüleimmel mindenhol csak kacatokat, hasznavehetetlen, régi módi ruhákat láttam. Lehet tényleg így volt, és nem voltak jó minőségű ruhadarabok. Nem tudom, de régen nem volt ennyi turkáló és nem is volt „divat” turkálóba járni.
Pár éve megváltozott minden, sok turkáló van és sokan is járnak turkálókba, többek között én is. Megszerettem, szinte a szenvedélyemmé vált. És talán a turkálásnak is meg van a maga művészete. Bár elég időigényes, és nagyon körültekintőnek kell lennünk, de az érzés, hogy 1000-2000 forintból 4-5 darab ruhát kapok, ráadásul szép, jó minőségű, gyakran márkás ruhákat felbecsülhetetlen.
Leginkább kilós turkálókba járok, például egyik kedvencem a HÁDA, ide térek be a leggyakrabban.
Nem szoktam konkrét céllal turkálóba menni, leginkább felsőket, táskákat vásárolok, ezekből van a legnagyobb választék általában mindenhol.
És akkor most jöjjenek a képek néhány „kincsről”:






2 megjegyzés: